hoppryttarnasliv

Alla inlägg under mars 2011

Sak snart till stallet;D Bara lite mat som ska fixas:D Som ni såg i förra  inlägget så ska vi fotta mer idaa:D Så jag skriver sen hur det gick;D PS: jag och soffe hade sjukt kul igår ;)  

*Gillar*     

/ Vilma ♥

Tjooo!


blir ett snabbt inlägg nu!

nu har jag precis jobbat, och det är dags att fixa maten sen bär det av till stallet för att fixa pollarna och rida med Vilma! 

Bilder kommer sen, så vi hörs så länge!   


  

fick bli en fin vinter bild på min finaste ponny Natalie! 

/ Sofie

Hej och välkomna till vår blogg som vi äntligen har bestämt oss för att göra en tillsammans!    

Hoppas att ni kommer gilla den, för vi kommer att skriva mest om våran ponnysar och träning & tävling...

Nu kommer det en bildbomb på oss och våran ponnysar!

Hoppas att ni gillar det!

kram / sofie & vilma

                                                                                      

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


tjoooo
Äntligen har vi skaffat en blogg!!! Här på vår blogg kommer vi att skriva om vår vardag i stallet, träning & tävling :D
Hope U Like It ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards