hoppryttarnasliv

Alla inlägg den 29 mars 2011

Hej alla läsare (eller ingen alls som läser mer)


Bara så ni vet så kommer jag kanske att göra en lång blogg paus.
Jag är trött på att sitta här och skriva om min dag och allt skit rent ut sagt om nu ens inte ställer frågor eller kommenterar?
Då känns det ju bara meningslöst att slösa bort min fritid och sitta och skriva här , medans jag kan göra annat?
Det är upp till er nu att visa intresse, detta blir sista inlägget..
För om jag inte får mer än 5 kommentarer så gör jag en blogg paus! 

 Bjuder på lite bilder sen tävlingen i lördags!
Ser ni vem hon är som sitter på den bruna hästen?? :D
Med Jw hjälm, och vita handskar?

/Sofie
     Hugo Hansson!    

   Min duktiga barndomsvän på Linus!      Fina Bruden och Amanda!            

jo, det är ju Vilma!!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


tjoooo
Äntligen har vi skaffat en blogg!!! Här på vår blogg kommer vi att skriva om vår vardag i stallet, träning & tävling :D
Hope U Like It ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards