hoppryttarnasliv

Alla inlägg den 21 mars 2011

Hej alla läsare!

   

förlåt för dålig uppdatering...
men jag har verkligen inte haft tiden av att skriva här bloggen, det är så mycket som har hänt!
men min helg har varit super, förutom igår!
jag skulle kolla min fina Natalie, och gissa?!
hon är fortfarande halt!
efter en hel månad, vilket är tråkigt...

men tur att jag har kicken än så länge, som jag får i höst! :)

kicken var väldigt fin hela helgen, men idag var han finast!
Maria var inte hemma, så vi teamare fick rida själva. Vilket gick oväntat bra!
På onsdag eller torsdag blir det antagligen bilder på min utrustning och mina ponnysars utrustning!
Spännande, eller vad säger ni eran nyfikna läsare?!

Bjuder på en rätt fin bild som jag tog idag på fina kicken! :)
Han är glad, matte kommer ju! hihihi!
vi hörs imorgon!

/Sofie
 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


tjoooo
Äntligen har vi skaffat en blogg!!! Här på vår blogg kommer vi att skriva om vår vardag i stallet, träning & tävling :D
Hope U Like It ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards