hoppryttarnasliv

Alla inlägg den 15 mars 2011

Hej alla läsare!

 jag har haft en paus, som ni kanske har märkt...

men jag har haft annat och göra tyvärr!

helgen var inte alls bra, för mycket hände, men det var sm och jag fick hjälpa till på söndagen så jag blev lite gladare för det!

igår var det markarbete för maria, och det gick super bra! kicken var riktigt fin!

får se hur det går imorgon för då är det hoppning, och i helgen ska jag kanske sätta igång min prinsessa! jag är överlycklig!

nu kommer det två bilder från idag när jag var på stranden och fotograferade! :)

kommentera gärna!

så skriver jag mer imorgon!

/Sofie


    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


tjoooo
Äntligen har vi skaffat en blogg!!! Här på vår blogg kommer vi att skriva om vår vardag i stallet, träning & tävling :D
Hope U Like It ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards