hoppryttarnasliv

Alla inlägg den 26 mars 2011

Hej alla läsare!


Imorgon är det tävling på ängelholms ryttarförening!
Och jag ska vara där som "tävlingsfotograf" så ni som ska tävla där och vill ha bilder, så säg bara till, så jag vet vilka jag ska mest fotografera och så! :)
skulle bara säga att bilderna på utrustningen blir inte nog förens imorgon eller nästa vecka, dock har jag inte haft tid att fixa bilderna på utrustningen, men det kommer!
Jag vill ha fler frågor, så fråga på! Jag lovar att svara er så fort jag har tid och kan!

Jo, jag tänkte också... vill ni se några bilder på när jag rider dressyr?
Isåfall får ni skriva det!

Bjuder på en bild på min och min ponnybus natalie sen i vintras!

/Sofie

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


tjoooo
Äntligen har vi skaffat en blogg!!! Här på vår blogg kommer vi att skriva om vår vardag i stallet, träning & tävling :D
Hope U Like It ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards