hoppryttarnasliv

Direktlänk till inlägg 6 april 2011

"intresset sjunker"

"Intresset sjunker..."

                    

Bilder på min utrustning kommer imorgon, bara så ni vet..

Först skola tills kvart i 4, fixade klart ett bildarbete. Sen blev det stallet för att hoppträna, vilket vi verkligen inte behöver prata om hur det gick. Det är min tränares födelsedag idag så förresten! hihihi, så hon fick en liten pressent av mig och resten av min familj =).


Jag tog några bilder idag på när Emmy, Vilma och Louise hoppade högre... Och det blev hyfsat bra bilder, för att vara mongligt och grått och tråkigt. Så tänkte ladda upp dom här, kan ju alltid vara trevligt!   


Imorgon blir det öppen träning för Maria.
Hoppas att det kommer att gå bra.

Jag funderar på att rida i dressyr sadlen och enkelbettet imorgon och arbete han genom att flytta in han från spåret och rida innanför så jag kan få han rak utan att väggen är i vägen, och sen rida ett dressyr pogram och rida på volter för att ställa han och lite sånt för er som ville veta! :)

/Sofie 



 















 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Som ni har märkt har jag inte bloggat på ett tag..   För nu är det såhär att jag kommer ha en bloggpaus till juni. För ingen kollar Vilmas och min blogg mer, och ingen kommenterar. Lönt att blogga då, eller inte! Kanske gör ngn uppdatering ...

Hejsaaan!   Nu har jag precis kommit hem från väla och Ikea, och jag fick välja mellan 3 olika sängar som jag ville ha.. och den är beställd så den kommer i veckan! Längtar verkligen tills den kommer, ska bli så skönt med en ny säng!Fick ett par ...

Hejsan!   Förlåt för dålig uppdatering, men jag haft så hilma mycket att göra både förra helgen och denna veckan!Men somsagt, jag fyllde ju år i söndags.. Och jag fick en ny säng! Den är 120 ja ni fattar, sen fick jag mitt efterlängtade linne som...

Hejsan   Jag borde sova nu, för jag har en jobbig dag framför mig imorgon, men den slutar bra!Först blir det att städa mer på mitt rum, sen blir det ner och jobba, sen blir det stallet och senare mot louise och rida där och ha det mysigt, för hon...

Tjenixen!    Idag var det hoppträning, och det gick faktiskt ganska bra!Det går bara bättre och bättre för varje vecka som går, helt underbart!Däremot ska Jonte ta och åka iväg till Perstorp och hoppa en LA med Kicken, och jag ska antagligen följ...

Presentation


tjoooo
Äntligen har vi skaffat en blogg!!! Här på vår blogg kommer vi att skriva om vår vardag i stallet, träning & tävling :D
Hope U Like It ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards