hoppryttarnasliv

Alla inlägg den 6 april 2011

"Intresset sjunker..."

                    

Bilder på min utrustning kommer imorgon, bara så ni vet..

Först skola tills kvart i 4, fixade klart ett bildarbete. Sen blev det stallet för att hoppträna, vilket vi verkligen inte behöver prata om hur det gick. Det är min tränares födelsedag idag så förresten! hihihi, så hon fick en liten pressent av mig och resten av min familj =).


Jag tog några bilder idag på när Emmy, Vilma och Louise hoppade högre... Och det blev hyfsat bra bilder, för att vara mongligt och grått och tråkigt. Så tänkte ladda upp dom här, kan ju alltid vara trevligt!   


Imorgon blir det öppen träning för Maria.
Hoppas att det kommer att gå bra.

Jag funderar på att rida i dressyr sadlen och enkelbettet imorgon och arbete han genom att flytta in han från spåret och rida innanför så jag kan få han rak utan att väggen är i vägen, och sen rida ett dressyr pogram och rida på volter för att ställa han och lite sånt för er som ville veta! :)

/Sofie 



 















hemma från skolan som var chill idag:D Kolla lite film och så:D Mysigt;) haha lol xd

Ska hoppa ikv vilket jag hoppas kommer bli bra och jag tänkte göra ett utrustnings inlägg om mig och mini sen:D haha , men när det kommer vet man inte men jag ska väl skriva lite om mig sen  så ni vet vem jag är för alla kanske tror att jag är  en knäpp skalle från nowere XD haha men aja skriver mer sen / Vilma:DDD♥

   HAHAHA Här kommer jag från ingen stans och ska försöka börja blogga här lite!!! :D

Aja över till annnat, ska tävla i helgen med mini i åstorp och är fett laddad och sofie ska med och ta bilder som vi kanske kan njuta av här sen men jag skriver nog mer när jag kommer hem, ses:* Vilma ::DDDD 

Jag gillar bilden, gör du? <3:D

Presentation


tjoooo
Äntligen har vi skaffat en blogg!!! Här på vår blogg kommer vi att skriva om vår vardag i stallet, träning & tävling :D
Hope U Like It ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards