hoppryttarnasliv

Direktlänk till inlägg 3 maj 2011

Jobbigt!

Hejsan!


Jag gillade inte alls denna dagen idag, har varit överallt i stan idag i alla affärer och letat efter två klänningar , hitta bara 2 stycken som jag gillade, och jag vet inte om jag ska köpa båda eller bara en!
Dom är inte så dyra, den ena kostade 900 :- och den andra 800 :- det var faktiskt ganska billigt !
Så funderar på att köpa båda, men vi får se !   

Nu måste jag plugga, så jag hör av mig imorgon!
Tagga hoppträning då!
 /Sofie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Som ni har märkt har jag inte bloggat på ett tag..   För nu är det såhär att jag kommer ha en bloggpaus till juni. För ingen kollar Vilmas och min blogg mer, och ingen kommenterar. Lönt att blogga då, eller inte! Kanske gör ngn uppdatering ...

Hejsaaan!   Nu har jag precis kommit hem från väla och Ikea, och jag fick välja mellan 3 olika sängar som jag ville ha.. och den är beställd så den kommer i veckan! Längtar verkligen tills den kommer, ska bli så skönt med en ny säng!Fick ett par ...

Hejsan!   Förlåt för dålig uppdatering, men jag haft så hilma mycket att göra både förra helgen och denna veckan!Men somsagt, jag fyllde ju år i söndags.. Och jag fick en ny säng! Den är 120 ja ni fattar, sen fick jag mitt efterlängtade linne som...

Hejsan   Jag borde sova nu, för jag har en jobbig dag framför mig imorgon, men den slutar bra!Först blir det att städa mer på mitt rum, sen blir det ner och jobba, sen blir det stallet och senare mot louise och rida där och ha det mysigt, för hon...

Tjenixen!    Idag var det hoppträning, och det gick faktiskt ganska bra!Det går bara bättre och bättre för varje vecka som går, helt underbart!Däremot ska Jonte ta och åka iväg till Perstorp och hoppa en LA med Kicken, och jag ska antagligen följ...

Presentation


tjoooo
Äntligen har vi skaffat en blogg!!! Här på vår blogg kommer vi att skriva om vår vardag i stallet, träning & tävling :D
Hope U Like It ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards