hoppryttarnasliv

Alla inlägg den 3 maj 2011

malin

Tisdag 3 maj 19:53

helt ok blogg men lite tråkigt att du skriver svar på (de tråkiga)kommentarerna i inlägg. om du nu vet att hon inte ska gå/går så behöver du ju inte lägga ner en massa energi på det. inte kul att läsa. skriv roliga inlägg istället :))


Hej Malin, kul att du tyckte att bloggen var okej!
Ja, jo det är sant i det du skrev, men jag ville skriva det för att visa att jag blev irriterad på såna kommentarer som henes!
Hoppas att du följer bloggen...
Ha det så bra! :)
/Sofie 

Hejsan!


Jag gillade inte alls denna dagen idag, har varit överallt i stan idag i alla affärer och letat efter två klänningar , hitta bara 2 stycken som jag gillade, och jag vet inte om jag ska köpa båda eller bara en!
Dom är inte så dyra, den ena kostade 900 :- och den andra 800 :- det var faktiskt ganska billigt !
Så funderar på att köpa båda, men vi får se !   

Nu måste jag plugga, så jag hör av mig imorgon!
Tagga hoppträning då!
 /Sofie

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


tjoooo
Äntligen har vi skaffat en blogg!!! Här på vår blogg kommer vi att skriva om vår vardag i stallet, träning & tävling :D
Hope U Like It ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards