hoppryttarnasliv

Alla inlägg den 5 maj 2011

Tjenixen! 


Idag var det hoppträning, och det gick faktiskt ganska bra!
Det går bara bättre och bättre för varje vecka som går, helt underbart!
Däremot ska Jonte ta och åka iväg till Perstorp och hoppa en LA med Kicken, och jag ska antagligen följa med och kolla på min lilla fina ponny!
Ska bli kul och se om han blir felfri eller vägrar eller vad som kommer att hända.

Dessutom så fyller jag år på söndag!
Och jag vet redan vad jag ska få, det är faktiskt lite tråkigt att jag redan vet vad jag ska få..
Man vill ju ändå inte veta det förens min födelsedag är, menmen det är inte hela värden för det är en toppenpressent jag kommer att få så!    


Nu tänkte jag att bjuda på en mini bildbomb på lite hästar som jag har ridit/rider!
Kommentera gärna!
(mer bilder kommer imorgon!)


           

/ Sofie


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


tjoooo
Äntligen har vi skaffat en blogg!!! Här på vår blogg kommer vi att skriva om vår vardag i stallet, träning & tävling :D
Hope U Like It ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards