hoppryttarnasliv

Direktlänk till inlägg 23 april 2011

Äntligen har jag bestämt mig!

Hejsan svejsan..


Nu har jag bestämt mig att jag fortsätter med bloggen ett tag till sen får vi se!

Ganska mycket har hänt, kicken har blivit riktigt fin, men nu dom senaste dagarna har det inte alls gått bra.. I alla fall, jag red min fina Chikita som jag inte har ridit på snart 1 helt år!

Det var underbart att rida henne igen, hon gick riktigt fint idag!
Imorgon blir det jobb, sen stallet.. Blir att rida fina Chikita imorgon så tar Jonatan Kicken, ser fram emot morgondagen faktiskt!
Nu kommer en bild bomb sen idag när jag red fina Chikita.



/Sofie 



                                       

 
 
Ingen bild

Lina

1 maj 2011 20:11

Hon går ju inte ens i rätt form, hon går bakom lodplanet, men det vet du väl, så duktig som du är!

vilma och sofie petersson och gullberg

2 maj 2011 21:35

Hej Lina!
Chikita går så, och hon går faktiskt rätt..
Även om det inte ser ut som det!
Men hon går i alla fall rätt, sånt är livet.
Du kan ju inte veta allt!
Tack ändå för kommentaren!
/sofie

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Som ni har märkt har jag inte bloggat på ett tag..   För nu är det såhär att jag kommer ha en bloggpaus till juni. För ingen kollar Vilmas och min blogg mer, och ingen kommenterar. Lönt att blogga då, eller inte! Kanske gör ngn uppdatering ...

Hejsaaan!   Nu har jag precis kommit hem från väla och Ikea, och jag fick välja mellan 3 olika sängar som jag ville ha.. och den är beställd så den kommer i veckan! Längtar verkligen tills den kommer, ska bli så skönt med en ny säng!Fick ett par ...

Hejsan!   Förlåt för dålig uppdatering, men jag haft så hilma mycket att göra både förra helgen och denna veckan!Men somsagt, jag fyllde ju år i söndags.. Och jag fick en ny säng! Den är 120 ja ni fattar, sen fick jag mitt efterlängtade linne som...

Hejsan   Jag borde sova nu, för jag har en jobbig dag framför mig imorgon, men den slutar bra!Först blir det att städa mer på mitt rum, sen blir det ner och jobba, sen blir det stallet och senare mot louise och rida där och ha det mysigt, för hon...

Tjenixen!    Idag var det hoppträning, och det gick faktiskt ganska bra!Det går bara bättre och bättre för varje vecka som går, helt underbart!Däremot ska Jonte ta och åka iväg till Perstorp och hoppa en LA med Kicken, och jag ska antagligen följ...

Presentation


tjoooo
Äntligen har vi skaffat en blogg!!! Här på vår blogg kommer vi att skriva om vår vardag i stallet, träning & tävling :D
Hope U Like It ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards