hoppryttarnasliv

Alla inlägg den 2 maj 2011

Hejsan!

Blir ett snabbt inlägg idag för hinner inte att skriva så mycket!

I alla fall, jag fick en ny kommentar igår och det stog såhär;


Lina

Söndag 1 maj 20:11

Hon går ju inte ens i rätt form, hon går bakom lodplanet, men det vet du väl, så duktig som du är!


Svar; Hej Lina!
Chiktia går så, även fast man inte kan tro det.
Men så går hon och hon går faktiskt rätt!
Men du kan ju inte veta allt!
Kul att du kommenterade ändå!

/Sofie 


Hahaha, blir trött på folk som klagar på hur mina hästar går, blir bara så irriterad!

Jag vet själv hur dom ska gå, och vad dom ska ha för bett m.m jag HATAR folk som lägger sig i sånt som dom ens inte vet om. Så innan ni kommenterar något så tänk lite mer innan ni ställer en fråga eller kommenterarar!  


Aja, det är måndag idag och då innebär det att vi har markarbete för Maria men denna gången i ridhuset!

Usch vad varmt det var, haha!
men det gick ganska bra!
bara att man blev skitig!

Bjuder på en bild på mig från idag, jag fick prova Emmys hjälm idag..
och jag gillade den väldigt mycket!
Bara att den var lite för stor, haha!
Vad tycker ni?
Ska jag köpa en sån? :)
Och sälja jw hjälmen och behålla gpan och sen köpa en air 8 ?


Hjälp mig gärna!!   

(hahah dubbelhaka!)

/sofie

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


tjoooo
Äntligen har vi skaffat en blogg!!! Här på vår blogg kommer vi att skriva om vår vardag i stallet, träning & tävling :D
Hope U Like It ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards