hoppryttarnasliv

Alla inlägg den 1 maj 2011

Heeeeejsan..
Förlåt för jag inte har skrivit, det har varit mycket i skolan och så..
Men jag ska försöka att blogga oftare, och kanske imorgon så kommer det nog en bildbomb på min utrustning och mina hästars utrustning om ni vill det.
 Måste dock säga att det börjar att gå värligt bra för mig och Kicken igen!
Hoppade honom idag och det gick super bra, pappa fick hjälpa mig, han och Emmy gav mig tips om vad jag skulle göra. =)
Och allt kändes verkligen bra idag, det börjar verkligen att bli nåogt bra av detta igen!

Skriver mer imorgon!  

finaste kicken och jag på bilden!

/Sofie 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


tjoooo
Äntligen har vi skaffat en blogg!!! Här på vår blogg kommer vi att skriva om vår vardag i stallet, träning & tävling :D
Hope U Like It ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards